Oct 24, 2010

S.A.H.A.B.A.T

Dear Diary..

Aku x ingt bila awl pknlan aku dan phine..Puas aku cuba mengingati tp samar2..Teruk pula aku rasa..Picture ni je yg aku ingt bila dan d mana kami ambil..( masa sem 3 dlu n d blik aku..)huhuhu..^_+
Phine..sowe ek..aku mmg lp mcm mana pknln antara kta...wlau mcm mna pn...aku ttp dan akn sntiasa ingt..kau ialah kawan baik aku...byk cta kta share...byk juga ai mata yg tumpah...gelak tawa x pnh lekang drp mulut kta..hahaha..**ttba aku t'ingat cerita itu......hnya kau dan aku yg tahu..**
Phine...sdr x sdr...kta dh sem 5 kn?rs mcm br smlm aku mlangkah ke UUM...cptnya ms blalu...nex year adalah final year kta..jun tu kta akn pktikal..wlaupn kau dan aku mgmbil course yg bbeza..dan blainan tmpt pktikal nanti...aku hrp..pshbtn antara kta...akn sntiasa d hati kau...
Phine...aku doakan kau bjaya dgn cemerlang dlm pgajian...cemerlang sbg seorg anak...dan cemerlang sbg seorang Anak Tuhan....Jgn pnh lupa apa pn badai yg mlanda..apa pn psoalan dlm hdp kau..ingt bahawa...Tuhan tidak pnh memekakkan telingaNYA apabila kau bdoa...Tuhan tidak pnh membutakan mataNYA mlihat kau..Tuhan tidak pnh meninggalkan kau walau sesaat pn....Kerana DIA ialah TUHAN yg baik...TUHAN yang akn sntiasa menyintai kau dr dulu...sekarang dan untuk selamanya...

Lurviebie..^_^



No comments:

Post a Comment