Oct 25, 2010

MEMORY IN SMK BANDAR KUCHING NO 2

 UPPER 6 A 1

Dear Diary..

Apabila aku tengok pic nie...Hati aku rindu sangat-sangat akan zaman kegemilangan U6A1..Walaupun kami hanya 8 orang je dalam kelas tapi suara kami ibarat berpuluh orang kalau bercakap..( patutlh aku pnya suara kuat smacam je skrg..hehe..^_^ ) 
Biarpun kami ni nakal..tapi kami menghormati orang lain..Cikgu pun sayang kami semua..( perasan tahap dewa..ngee ) U6A1 selalu sangat menang dalam pertandingan kelas tercantik dan terbersih...( sedangkan menyapu skali je dlm sminggu...*_^ )
Kalau korang nak tau..kelapan-lapan orang kami dalam kelas tu semua ada jawatan...( show off btul )
E-jump...< Ketua Pengawas Lelaki >
Mel....< Ketua Biro Penerangan >
Christ ( aku ler..)...< Ketua Biro Kebajikan >
Sue....< Penolong Ketua Tingkatan >
Qiedah...< Pengawas under Biro Keselamatan >
Joy....< Pengawas under Biro keselamatan >
Lis..< Ketua Tingkatan >
Lea (xda dlm gambar..)...< Pengawas under Biro Keselamatan >
Fuhhh...pnt aku taip...alaa..lupa nk bgtau...mama ktaorg kt U6A1 dlu Cikgu Norlia...She is the best teacher...masa dia pegi kursus kt KL..msh smpat col tnya ktaorg 8 nk kain utk buat baju mlayu n baju kurung kaler apa...
Banyak kenangan kami bersama..antaranya..hari koperasi sekolah..lunch di hart chicken..perarakan hari merdeka di sekolah..mgecat kelas..dan banyak lagi...miz dat moment....
Korang semua...bila kta nk jmpa?rindu sangat...banyak bnda nk di cerita...nk dngr korang gelak..( cz mmg hobi kami ktawa..^_^ )

p/s: Lps sume abis study..kta reunion tau...miz u all...

No comments:

Post a Comment