Feb 10, 2011

MUAMALAT PRA VALENTINE 2011


Dear Diary..
MORNINK3!!!..hehehe...kau tau x? x lama lg dh nk valentine day..tmasuk tahun nie dh 4 tahun aku x celebrate valentine with him..ehehe..knapa?..sbb stp kali 14 februari..kami owez bz..lgpn tahun nie..aku d kedah n dia d lawas..so..kn jauh..tapi aku x kisah sgt..x smstinya tym valentine je kna show kita sayang kat org tu..tiap2 hari pn blh..lgpn..skrg kn dh moden..dail je nombor hp...then..bcakap lah slama mungkin..yg pnting..CREDIT MST ADA!..huhu..kan2?
2011 nie tahun ketiga aku akan clbrate valentine with fwenz..sapa ckp ant couple je?lgpn..valentine kan hari kasih sayang..kita dpt smbut dgn fwen and family...^^

Wish valentine aku untuk tahun nie.......
" Semoga setiap manusia di dunia nie..x kira lah bangsa apa sekalipun..agama mana pun or dari mana pun mereka..Aku nak kasih sayang sesama manusia bertambah setiap saat..Sebab dengan kasih dan sayang sesama kita..SEMUA peperangan dan ketidakadilan dapat dihindarkan..Kita semua akan hidup aman dan damai selamanya...." ^_^

No comments:

Post a Comment