Mar 1, 2011

KAU PENGUBAT LARA

Dear Diary,

Lama aku x update kau..really sowe..my laptop sakit..skrg nie ada lagi kt klinik...kakak di serindit tu col bgtau mother board rosak...hmm..mlayanglh duit aku..p kalo x repair..aku nk wat assgnmt cmne?nk check fb pn x dpt nanti..nak update blog pn ssh nanti..so..disebabkan aku HEART laptop aku tu..aku hantar n repair dia...smoga laptopku syg cpt sembuh n trus berbakti utk aku...aku rinduuuu n syg laptop tu..^_^
Terasa khilangan je..dh hmpir 1 minggu laptopku xda..tgk atas meja..EMPTY jer..rasa sunyi..syukurlah ada NOVEL pgubat rindu ku..hehe...*_<
Aku nak merakamkan jutaan terima kasih kpd NOVEL2 yang mjadi peneman setia di saat laptop xda..Tmasuk hari nie..dh 3 buah novel aku baca...Novel2 yang jiran sebelah bilik merangkap kawan yang bagi pinjam..Kiranya ada hikmah juga lah laptopku sakit..kalau x..mmg aku jarang baca NOVEL skrg nie berbanding tym masih mnuntut di sekolah menengah..pantang tgk NOVEL..Kalau syok je sinopsis novel tu..mmg aku rembat..hehe..>.<
Novel yang mjadi pneman di saat duka dan menjadi perantaraan di saat merindui laptop adalah....
i) Kau Milikku.. ii) Cinta dari Istana dan iii) Aa + Bb..( tima kaseh novel!! )
So..dengan adanya novel nie..xda lah aku bosan sangat....^__^

p/s : kat bawah nie ada aku sertakan sikit sal cover depan novel2 yang aku baca tu..seronok tau..




No comments:

Post a Comment